Webinar Doelgroepsegmentatie

Onderzoekshuis Ida Kersseboom Tessa de Groot

Heb jij een maatschappelijk thema waarbij gedragsverandering nodig is bij de doelgroep?

In dit gratis webinar leren wij jou door de ogen van de doelgroep te kijken zodat je weet hoe je een interventie, campagne of communicatie-uiting kan ontwikkelen die naadloos aansluit op de doelgroep. Een belangrijke boodschap die iedereen raakt, bestaat simpelweg niet. Ga jij voor meer sociale impact of maatschappelijke winst? Doe dan mee!

Tijdens het webinar:

  • Geven wij een introductie over social marketing
  • Vertellen wij hoe je jouw doelgroep kunt gaan segmenteren
  • Geven wij praktijkvoorbeelden
  • Vertellen wij wat de valkuilen zijn in social marketing
  • Krijg je handvatten mee hoe je met jouw maatschappelijke vraagstuk aan de slag kunt gaan
 

Voor wie?

Dit webinar is voor iedere professional die in zijn werk te maken heeft met een maatschappelijk of gedragsgerelateerd vraagstuk. Wij werken onder andere samen met beleidsmakers, communicatieadviseurs, wijkregisseurs, bestuurders van stichtingen, sociale ondernemers en (sport)docenten.

Door wie?

Marketing, waarbij het gaat op het inspelen op de behoefte van de doelgroep, is een rode draad in mijn leven. Onmisbaar als je waarde wilt leveren aan de doelgroep. In dit webinar vertel ik jou graag over sociale marketing en op welke manieren je je doelgroep kan segmenteren voor het bereiken van meer sociale impact!

Je kunt je hieronder aanmelden op diverse data. 

Tot in het webinar!

Ida Kersseboom
Projectmanager bij Het Onderzoekshuis

 

Vond je dit artikel leuk?

Bel mij terug

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.