Webinar Doelgroepsegmentatie

Onderzoekshuis Ida Kersseboom Tessa de Groot

Ja, ik doe mee!

Heb jij een maatschappelijk probleem waarbij jij gedragsverandering wenst bij de doelgroep?

Leer dan te kijken door de ogen van de doelgroep!

In dit gratis webinar leren wij jou hoe je dit doet zodat je weet hoe je een interventie, campagne of communicatie-uiting kan ontwikkelen die naadloos aansluit op de behoeften van  deze groep. Door waarde te bieden op basis van behoeften ben je in staat gedragsverandering realiseren. 

Ga jij voor meer sociale impact of maatschappelijke winst? Doe dan mee!

Tijdens het webinar:

  • Geven wij een introductie over social marketing
  • Vertellen wij hoe je jouw doelgroep kunt segmenteren
  • Vertellen wij hoe je jouw doelgroep kunt bereiken
  • Geven wij praktijkvoorbeelden 
  • Krijg je handvatten mee hoe je met jouw maatschappelijke vraagstuk aan de slag kunt gaan
 

Voor wie?

Dit webinar is voor iedere professional die in zijn werk te maken heeft met een maatschappelijk of gedragsgerelateerd probleem. 

Wij werken onder andere samen met beleidsmakers, communicatieadviseurs, wijkregisseurs, bestuurders van stichtingen, sociale ondernemers en (sport)docenten.

Door wie?

Het webinar wordt gegeven door Ida Kersseboom. 

“Marketing, waarbij het gaat op het inspelen op de behoefte van de doelgroep, is een rode draad in mijn leven. Onmisbaar als je waarde wilt leveren aan de doelgroep. In dit webinar vertel ik jou graag over sociale marketing en op welke manieren je je doelgroep kunt segmenteren en aanspreken voor het bereiken van meer sociale impact!”

Je kunt je hieronder aanmelden op diverse data. 

Tot in het webinar!

Ida Kersseboom
Projectmanager bij Het Onderzoekshuis

Vond je dit artikel leuk?

Bel mij terug

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.